събота, 15 април 2017 г.

Architekt plánuje preplávať Tichomoria s cieľom zvýšiť povedomie o životnom prostredí

A architekt Texas-based sa pokúša šesťmesačné, 5,500 mil preplávať Tichého oceánu v snahe zvýšiť povedomie o otázkach životného prostredia.

Benoît Lecomte vyrazí z Tokia na konci decembra.


Dúfa, že dostať sa do San Franciska do júna, mal by prežiť hrozbu žralokov, únava a nuda, ktorá prichádza s plávať osem hodín denne na pol roka.

Cesta, účtoval ako najdlhšia plávať, bude znamenať druhýkrát Lecomte, 48, ktorý plával cez oceán. V roku 1998 sa stal prvým človekom, ktor ý striekajúcej cez Bet365 online bonus Atlantik bez cudzej pomoci.Že 3,700 mil misie, ktorú dokončil v 73 dňoch, je bagateľ v porovnaní jeho ďalšiu úlohu - ale Lecomte, že to bude stáť za to

"Videl som veľa zmien v oceáne ..Robím otvorenej vode pláva po mnoho rokov a videl som viac a viac plastu plávajúce, videl som čím ďalej väčší vplyv na morský život, "povedal.

" Je to spôsob, upútať pozornosť treba plávanie cez veľký oceán takto, ale cieľom misie je si uvedomiť, že každý z nás môže zmeniť, a uvedomiť si, že riešenie je v našich rukách, že musíme zmeniť naše návyky s cieľom odstrániť niektoré zo zodpovednosti Míňame ďalej. "

Lecomte sa narodil v Paríži, ale teraz je naturalizovaným občanom Spojených štátov, založený v Austine.

Ten bude sprevádzať na tejto ceste od ROLAN, čo 80ft, 70-ročná bývalá rybárske pl avidlá, kde bude spať a jesť - okolo 8000 kalórií denne - na konci každého osemhodinového sedenie.

Finančné prostriedky pochádzajú z mnohých spoločností, ktoré poskytujú služby, produkty a potraviny.

"Nemám veľké korporácie alebo sponzora, ktorý ma požiadal, aby som tetovanie svoje logo na čele," povedal Lecomte. "Veľa z toho bolo od ľudí, ktoré poskytujú čas a odborné znalosti."

Loď vyrazí zo svojej základne vo Vancouveri v decembri a trvať tri týždne na dosiahnutie počiatočnej umiestnenia v Tokiu, okolo konca mesiac.Kapitán a posádka sú efektívne pracovať zadarmo na ceste, povedal Lecomte, zatiaľ čo on bude tiež sprevádzaný dvoma členmi rodiny.

ROLAN bude používať GPS klesať každé ráno Lecomte na rovnakom mieste, kde dokončil predchádzajúci deň.

Súčasťou práce tímu bude prevádzkovať zariadenie, ktoré vytvára elektromagnetické pole odradiť zvedavé žralokov . Počas Lecomte atlantickom expedíciu, on bol sledovaný po dobu piatich dní od kuriózne - alebo možno hladné. - žraloka, ale je zastrašiť vyhliadkou opakovanie

"Mal som na motorke v Paríži, ja mávali motocykla v Dallase. Tam je oveľa viac nebezpečenstvo úrazu z toho, ako z plávania v oceáne.

"Ja nie som ďaleko od lode.Ak je príliš drsný v oceáne, v prípade, že je príliš veľké riziko, nebudem plávať, budem len vziať ten deň preskupiť a jesť viac. "

Bet365-Recenzia stávkovej kancelárie

Няма коментари:

Публикуване на коментар